Jak to začalo
S přítelem jsme celkem dlouhou dobu nezávisle na sobě pokukovali po obytných autech.
Drtivá většina našeho cestování je za ježděním na horském kole. Takže rozumný úložný prostor pro kola, do kterého se i rozumně bude s těmi koly dát dostat, byl neodpustitelnou podmínkou. Nicméně u všech výrobců, které jsme znali a naživo viděli, byl tohle docela problém.
Až na jednoho. Před několika lety jsme totiž na internetu objevili stránky české firmy KPS Automobile, která vyrábí obytná auta vlastní značky KRS. Byť je dnes již filozofie firmy v tomto trošku jiná (a my ji kvitujeme), tehdy nás oslovila možnost si jejich vestavbu upravit dle přání.
První krok
Trvalo to ale dost dlouho, než jsme se odhodlali vůbec k osobnímu setkání. Čas však uzrál a my se rozhodli, že zkusíme alespoň zjistit možnosti. A tak jsme se vidali kamsi za Plzeň, do Malého Malahova.
Jelikož jsme tehdy nechtěli do obytky investovat příliš velký obnos, měli jsme představu, že to pojmeme v lehkém stylu, bez kuchyňky a dalších podobných vymožeností, o kterých jsme si mysleli, že je prostě nepotřebujeme.
Návrh barteru
Živím se jako grafická designerka na volné noze a mám tým lidí, s nimiž realizujeme webové stránky, přítel fotí produktovou fotografii a já miluju postprodukční práci s profesionálně odvedenými fotkami a kreativní retuše. Protože jsme o tehdejším webu KRS.cz měli s přítelem nevalné mínění (byl skutečně tragický), navrhli jsme při osobním setkání spolupráci. Vytvoříme jim nový web a logicky dostaneme v jeho výši slevu na obytku.
Myšlenka se ujala, přesto, že cesta k realizaci nebyla snadná (o to větší byla výzvou ).
Postupem času se spolupráce rozvíjela a k naší radosti stále rozvíjí do takových rozměrů (třeba takhle), že máme čerstvě už druhé auto značky KRS a KRS zase mají spoustu pěkných propagačních materiálů, které jim pomáhají získávat nové zákazníky a posilovat značku.
Ale zpátky k obytce
Kvůli úspoře jsme se rozhodli jít cestou bazarové dodávky a do ní novou vestavbu. Vyjít nám vstříc co se týče samotného auta, asi nebyla v tomto ohledu žádná sranda. Naše požadavky zněly například takto:
→ ojetý Fiat Ducato ne starší 5ti let
→ klimatizace
→ ESP (z něhož jsme nakonec museli upustit)
→ cena do 300 000,-
Po této zkušenosti se již vůbec nedivím, že dnes jdou Krsové již cestou pouze nových aut a vestavby na ojetých již prakticky vůbec nedělají.
Martirium, kterým si totiž kvůli výběru našeho auta prošli (a nebyli jsme jediní zákazníci přející si ojeté auto), bylo šílené a trvalo !půl roku!. Jelikož si nechávali na kvalitě dovážených ojetých aut skutečně záležet, kousky, které se nám zdály na první pohled jako dobrá volba, nekompromisně vyhazovali z kola ven.
I pro nás to byla veliká zkušenost. Zkusím o tom taky napsat článek.
Nakonec se zadařilo, Ducato se dovezlo a začalo se stavět.
Dopadlo to tak, že…
… původní záměr finančně méně náročné obytky skončil realizací plnohodnotné krásné vestavby KRS Active Line s upravenou garáží pro dvě horská kola.
Užili jsme si s ní spoustu srandy a poznali několik krásných míst. Ještě než jsme si Ducato od Krsů odvezli, věděli jsme, že cesta plnohodnotné vestavby místo té osekané byla správnou cestou.
Dnes bychom neměnili.